Petrolheads | BNR
BNR Nieuwsradio
Vanuit Petrolheads H.Q. bespreken Bas van Werven en Carlo Brantsen op geheel eigen wijze het autonieuws, zolang dat maar niet al te groen en salonfähig is. Elke woensdag om 15:55 uur een nieuwe editie, te vinden in je podcast-app naar keuzen en uiteraard via www.bnr.nl/petrolheads.
Categorieën: Sport en recreatie
Luister naar de laatste aflevering:
In podcast 364 beschrijven Bas en Carlo hoe Jaguar zich tussen nu en 2026 wil omvormen van een rups in een high class vlinder, hoe autoverhuurder Hertz langzaam maar zeker weer in de problemen komt en tippen zij tussen neus en lippen door de nieuwe Auto van het Jaar. De herinnering is van Robbert Velu en speelt zich af in het Spaanse Rosas. Veel plezier.
Word lid!
Want wil je 100% bewezen Komjoenittie-lid blijven, dan moet je lid worden van de APK, de Alleen Petrolheads Komjoenittie. Lid worden kan via www.bnr.nl/apk.. Je kan ook een mailtje sturen naar petrolheads@bnr.nl en dan helpt Jorn je verder.
Terugblik Cars & Coffee 5 oktober 2024
Zaterdag 5 oktober kwam de komjoenittie bijeen in Amsterdam voor een Cars & Coffee. Een fantastische dag met prachtig weer. Bekijk hier de beelden, foto's gemaakt door Martin Philippo.
De video, gemaakt door Daan Merkenhof, is terug te vinden op onze sociale kanalen.
Abonneren & Contact
Je kunt Petrolheads bereiken via
Mail
Twitter
Facebook
Abonneren op deze podcast kan via
bnr.nl/petrolheads
BNR App
Apple Podcast
Spotify.
See omnystudio.com/listener for privacy information.
Vorige afleveringen
-
399 - Jaguar gooit het over een andere boeg, maar is dat niet veel te vroeg? Wed, 20 Nov 2024
-
398 - Allesbehalve pronto in Bas z’n Picanto Wed, 13 Nov 2024
-
397 - Het westen in zak en as, want de Chinezen geven steeds meer gas Wed, 06 Nov 2024
-
396 - Sluiptanks en dieselpest: u hoort zo de rest Wed, 30 Oct 2024
-
395 - Er komen weer 2e hands EV’s aan, alleen ziet de koper ze niet staan Wed, 23 Oct 2024
-
394 - Eindelijk krijgt de wereld het door: accu’s maken is gemeen en goor Wed, 16 Oct 2024
-
393 - De groene parochie uitgezonderd, gaan wij allen op weg naar podcast 400 Wed, 09 Oct 2024
-
392 - Nog één week en hup, vanaf volgende week zijn we ook een club Wed, 02 Oct 2024
-
391 - Omdat de verbrandingsmotor niet door het ijs zakt, wil Porsche aan de zestakt Wed, 25 Sep 2024
-
390 - Hier de follow-up: welkom bij onze nieuwe club Wed, 18 Sep 2024
-
389 - Word lid van de APK! Tue, 17 Sep 2024
-
388 - Jaguar gooit een bom: is dat merk nou slim of oliedom? Wed, 11 Sep 2024
-
387 - In Oostenrijk razend van acquit? Beter van niet. Wed, 04 Sep 2024
-
386 - Limburg baalt, want VDL NedCar heeft het niet gehaald Wed, 28 Aug 2024
-
385 - In allebei zit best pit, maar een toerrit winnen kunnen ze niet Wed, 21 Aug 2024
-
384 - Hoe krijg je een merk kapot: doe gewoon de deur een jaar op slot Wed, 14 Aug 2024
-
383 - Gaat Maserati ten onder? Maar Italië kan niet zonder Wed, 07 Aug 2024
-
382 - China meldt zich rap; Japanse merken zetten zich schrap Wed, 31 Jul 2024
-
381 - Citroënbaas gaat tekeer en wil geen rijdende kerstbomen meer Wed, 24 Jul 2024
-
380 - De groene parochie ergert zich rot, dus moeten de grote pickups kapot Wed, 17 Jul 2024
-
379 - Utrecht levert het bewijs: géén groen zonder grijs Wed, 10 Jul 2024
-
378 - Benzinemotor weer helemaal hip, de elektromotor zit in een dip Wed, 03 Jul 2024
-
377 - Niks te wensen, de witte Volveau is weer onder de mensen Wed, 26 Jun 2024
-
376 - Met een 342 op je tuinpad, ga je nooit nat Wed, 19 Jun 2024
-
375 - Hoge nood: Lada is nog steeds niet dood Wed, 12 Jun 2024
-
374 - We zijn de klos, want onze auto’s gaan steeds sneller total-loss Wed, 05 Jun 2024
-
373 - Rij niet te snel, want dan gaat er een bel Wed, 29 May 2024
-
372 - We kunnen voort met dit regeerakkoord Wed, 22 May 2024
-
371 - Dat doet zeer: Ford heeft bijna geen modellen meer Wed, 15 May 2024
-
370 - Een influencer op zijn tijd geeft ook gezelligheid Wed, 08 May 2024
-
369 - Groene parochie eindelijk wijs: ‘groen’ kan gewoon niet zonder ‘grijs’ Wed, 01 May 2024
-
368 - Met een Cybertruck van roestvrijstaal sta je behoorlijk voor paal Wed, 24 Apr 2024
-
367 - 333’s, ze zijn er wel maar je ziet ze niets Wed, 17 Apr 2024
-
366 - Ze moeten worden verboden: verzonken deurgrepen kunnen u doden Wed, 10 Apr 2024
-
365 - Volvo doet de diesels in de ban en daar vinden wij wat van Wed, 03 Apr 2024
-
364 - Het is iets dat niet mag: ons land kent 200 doorrijders per dag Wed, 27 Mar 2024
-
363 - Alles wat je onderweg doet kan tegen je gebruikt worden Wed, 20 Mar 2024
-
362 - Waldolala hoe is het nu met… de Appia? Wed, 13 Mar 2024
-
361 - Touchscreens niet langer heilig, want ze zijn nu ook onveilig Wed, 06 Mar 2024
-
360 - Is uw toerrit een wedstrijd? Handel dan met beleid. Wed, 28 Feb 2024
-
359 - Porsche’s in de VS even niet hip, want ze hebben last van Chinese Chip Wed, 21 Feb 2024
-
358 - Voor auto’s met een ziel, moet je tegenwoordig naar ‘Jag’ en Wiel Wed, 14 Feb 2024
-
357 - Fabrikanten druk en fel, maar achter de schermen is het kommer en kwel Wed, 07 Feb 2024
-
356 - Zolang Jim Farley van Ford blijft zitten, houdt de Mustang zijn acht pitten Wed, 31 Jan 2024
-
355 - Is een string gemaakt van een V-snaar niet een beetje raar? Wed, 24 Jan 2024
-
354 - Hoe minder knoppen, hoe langzamer het stoppen Wed, 17 Jan 2024
-
353 - EVs geven jolijt alleen hoe raken we ze kwijt Wed, 10 Jan 2024
-
352 - Twee Nul Twee Vier: in Bas z’n schuur (nog) geen rivier Wed, 03 Jan 2024
-
351 - Na Dieselgate nu ook Crashtestgate? Wed, 27 Dec 2023
-
350 - De Porsche Macan is niet meer daar, alleen is zijn opvolger nog niet klaar Wed, 20 Dec 2023